Thursday 12 November 2009

Som livet rullar på....

Ingen mer än jag kan vara så glad som jag är. Jobben trillar helt plötsligt in och jag är just nu hemma hos min kära vän i Albertslund och hans lägenhetskompis. De två är sköna lirare men vill aldrig sova. Ska försöka sova med öronproppar imorgon och sen komma upp imorgon som är min sista dag på ett förtag och på måndag börjar jag så arbeta på ett annat företag. Fan vad kul det ska bli. Bara längtar. Att det ska vara så svårt att få ett jobb har jag aldrig kunnat tro innan men envis som jag är då min kära flickvän har en mer övertro på hur duktig jag är än jag själv, vissa stunder så fick jag äntligen ett fulltidssarbete. Dock som vikarie men det kan säkerligen leda till något fast arbete om det passar arbetsgivaren och mig själv. Måste komma igång med träningen igen i helgen då jag ska arbeta hårt för sen satsa allt på ett kort på ett nytt företag. Lönen är helt okej med och det kan bli säkerligen mer med tiden.
Saknar dock en härlig och go tjej som håller hus i de mörka skogarna i Småland. Hon lyser upp mitt liv som en sol på himlen. Varje dag regnet faller ner, livet känns grått & trist så är hoin där och gör mitt liv så bra mycket trevligare att leva. Jag är glad att jag fått äran och möjligheten att lära känna henne. Snart lämnar jag Danmark för ett par dagar och sen åter igen Danmark.

Until then........ take good care of yourself and all your beloved souls out in the cyberspace.

No comments: